Planerar party!

Hej hopp!

Jobbade inatt på Loos Bagarn från 19.30-04.30 imorse, riktigt trött och irriterad på slutet kan jag lova ;P Man blir lite småslö av att jobba natt någon natt då och då, men nice med pengar!

Sov till 11 idag, inte direkt kul, men var pigg så vafan var väl bara att kliva upp de..

Ikväll ska vi till mamma och pappa och äta smörgåstårta och sen ska jag även hugga in årets första semla :D Älskar semlor!

Sitter just nu och planerar fest, tänkte ha "födelsedagsfest" för Daniel på lördag, hemma i Loos, så de blir väl mest folket här omkring som kommer, men de ska bli skitkul! :) Sen kommer troligtvis Sofie & Anna-Lill också, vore riktigt jävla kul :)

Men nu ska jag duscha och mysa med mig själv, bäst de ;P

Hade bra!


Saknar de röda håret & luggen lite faktiskt.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0