Se på mig, jag närmar mig dig!

GRATTIS till min älskade pojkvän som fyller 21 år idag, Love You! <3

Så ja idag blir de kalas ;) Min fruga/BFF/Sofie kommer hit, tyvärr var Anna tvungen att stanna hemma för hon skulle ta hand om någon häst eller va de var haha :) Men sen kommer ju även alla grappar :) Nice.

Så Sofie är nu påväg till mig & pojkarna är i Östersund på skotercross och fryser röven av sig :/ Stackarna!

Så när Sofie kommer ska vi dra upp på Ica och handla mat, de blir tacos för hela slanten, sen invänta pojkarna som kommer med drickat, möms!

Sen blire parthey allll niiight looooong! King! Känns som att dehär kommer att bli en bra dag,kväll,natt! :)

Justja, jag färgade håret igår, eller jag blekte slinor i mitt sönderfärgade hår, vilket resulterande i blonda slinor i botten och oranga på längderna som jag misstänkt, men de är ju så smala så egentligen gör de väl inget hoho. Får nog vara såhär :)

Men nu ska jag häva i lite inpackning i håret och sminka mig inför kvällens aktiviteter :)

BYEBYEBYEBYE och ha en bra kväll ni också!




Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0