Slappardag!

Ja men haallooo!

Idag har jag en riktig slappdag, har huvudvärk så jag tror jag får nå fel snart, tog en promenad med Tilo (en längre faktiskt) för att kanske slippa huvudvärken lite, dock hjälpte de inte. Men har även åkt på nackspärr? Så de är väl där i från huvudvärken kommer antar jag.

Så jag sitter fortfarande i sovtröjan & mjukisar med en gosfilt runt mig he he.

Men jag har faktiskt plockat bort julgrejerna idag, så jag har faktiskt gjort en vettig sak idag! Tänkte även ringa chefen på äldreboendet där jag jobbar extra ibland och höra lite.

Dom ringde även där i från vid 05.30 i morse & fråga om jag kunde jobba, haha gissa om jag var trött, men så säger Linnéa (som ringde) "Gud va pigg du låter på morgonen då haha" ba va?! tyckte jag lät som att jag satt i en bubbla eller nå, dock kunde jag inte jobba eftersom jag inte varit inne på huset än och vill helst gå introduktion först, men de hoppas jag kommer snart :D

Ja så nu håller jag på att koka korv, så ska snart äta korv med bröd, möms! Sen ska ja invänta Darling som kommer från jobbet och sen är de halv åtta hos mig som står på schemat, bästa programmet de, förutom solsidan som slår ALLT! Ska nog nöta igenom dom nu, ja de ska jag fan göra :D

Byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0