Spännande!

Ibland är det riktigt spännande att följa rykterna på byn,
tråkigt bara att samtalen redan börjat att komma,
jag menar tror ni att de är roligt att få hörat eller ?
Tror ni ärligt talat att jag vill höra frågorna? är de så, så är de väl så?
Varför måste ni hela tiden fråga, vafan vill ni att jag ska säga egentligen?
Ja de är så! Mer behöver ni fan inte veta... Fuck You äckelfolk.

Ni får ursäkta mig, men är så fruktansvärt Jävla less på nyfikna människor så snart ställer jag mig upp och ber er dra enda in i helvete & stanna där..

Kan ni sluta lägga er i andras liv någon gång eller ?
Sköt om era egna misslyckade liv ist för att lägga er i andras..
Blir så jäkla less på alla jävla rykten & snack så jag tror jag spyr snart.
Slutar snart att svara i telefon, slutar snart prata med folk..
Eller slutat prata med folk har jag väl redan gjort typ...
Känns tråkigt att inte prata med folk man träffar när man är på affärn och skit,
men jag Orkar inte prata, orkar inte svara på alla jävla frågor...

Nej nu läre jag sluta innan jag vräker ur mig mer skit,
men någonstans läre väl skiten ta vägen, bättre här då kanske!




Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0