Tom!

Vad ska jag skriva? Känner mig helt tom.
Känns som att jag haft den värsta resan i livet nu,
med all jävla skit, men sen kommer den största bomben ändå.
Finner inga ord, finner ingen lycka, finner inget hopp.
När ska allt detta sluta? Kommer de ens sluta att hända saker ?

Ta aldrig livet för givet, imorgon kan de ta slut.
Livet kan alltid bli värre, även när man känner att de är som värst.
Och klaga inte i onödan, det finns Alltid dom som har de värre.
Blir nästan illamående på dom som klagar över ex att bussen var försenad,
att man är sjuk, att man är tjock osv, tänk på de nästa gång...
De finns som dom är döende, dom som känner att dom vill dö,
dom som verkligen Mår Dåligt...

Ne nu orkar jag inte skriva mer.

Vad fan är de som händer ?


Tänker på er så fruktansvärt mycket! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0