Morgontrött

God morgon.

Idag äre jag som stänger vilket menas med att jag slutar 18.30, seeeegt. Men aja, är ju ledig imorgon så skit sammaah! Har nyss käkat frukost, och just nu år Tilo och gör allt för att försöka få uppmärksamheten, damphund.

Ja sen så har de väl blivit lite strul, lite pga av mig, eller ja de är väl mitt fel, men va ska jag göra åt saken nu? Spola tillbaka tiden och fixa allt ? Alltså de värsta jag vet är när folk skäller, gnäller eller bara pratar "allvar" med en om en sak som man gjort fel som man själv VET att man gjort fel, men ändå ska dom skälla? Jag menar vafan hjälper de ? Man blir ju bara mer irriterad... MAN SKA ALDRIG SKÄLLA, de hjälper ingenting, bättre att tala om vad som gäller, men skälla hjälper aldrig, tänk på de. eller nå. Får se hur de blir med allt, visst är jag bra å prata i gåtor ? ;) tror att ni kommer fatta fel men aja då får ni väl göra de,  de handlar inte om mig & daniel iaf (så otur för vissa).. ;P

Aja nog om deee, ska snart åka upp till farfar, ta en kopp kaffää sen fara och jobba, hoppas på att Tilo vill ta en lång sovmorgon imorgon och sen vet ja inte va jag ska hitta på...

& Grattis till min älskade lillebror som klarade körningen igår <3

hujhuj!


You&Me
Best Friend For Ever!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0