Bad update I know.

Hej hopp & Trevlig Midsommar på er!

Vet att jag kan vara en av de sämsta i världen på att blogga och uppdatera intressant information om just mig och mitt liv, men vafan de händer kanske inte så mycket i mitt liv just nu förutom att jag jobbar.

och eftersom jag har tystnadsplikt på alla mina jobb så kan jag ju inte berätta om allt tok som händer på jobbet heller, för tro mig... Då skulle min blogg vara jävligt rolig att läsa, men nope tystnadsplikt is my life right now..

Fråga mig inte heller varför jag blandar engelska och svenska hela tiden, gör samma när jag pratar och ja jag läre hålla med om att de är fjolligt och knepigt, men har ju som sagt aldrig ens påstått att jag är normal så ..

Ja iaf så sist jag skrev så hade jag satte in p-stava och de gick kanonis.. Har inte haft nå problem med de sen dess heller, härligt....!! Ända jag kanske känner av är att jag Jämt och ständigt är hungrig, men tror de beror på att man mensar lite, ja jag vet onödiginformation.se till er men äsch hehe...

Sen så jobbar jag för de mesta, just nu på Ica då, men på tiiisdag på tisdag äntligen ska jag jobba en dag på nickeln och få träffa alla mina goa "gamlingar" igen, gissa om jag längtat!!! Sen i mitten av juli ska jag äntligen tillbaka till hemtjänsten på mina 2 lediga dagar och jag vill inte plocka bort dom, jag menar jag saknar ju dom, underbara individer som är så mycket mer att prata med än måååånga andra som jag mött på..

Sen så börjar ju den 27 juni närma sig med stormsteg vilket betyder att Jennie Eriksson Loos kommer att fylla 2o år och denna underbara dag kommer att spenderas på Ica haha, eller ja i 4 timmar bara, härligt. Så på morgonen blire tårtagöra, sen jobb, sen kommer mamma, pappa, mormor, morbror, farfar, bror och sen får vi väl se om någon till rolig själ dyker upp, inte så viktigt.. Mest roligt att träffa min familj och käka tårta..

Får väl uppdatera och informera er om vad jag fick sen då, woop woop...

ja men just nu ligger jag iaf i soffan hemma och slöar.. Tänkte snart försöka dra upp mig och städa lägenheten lite, usch.. Not funnie men vafan gör man då ? :)

Gårdagen spenderades hos Marie, Daniels kusin, riktigt trevligt, men slutade såklart med att man kanske blev lite för berusad och fick gå hem och joina diket efter vägen :) alltså inte ligga där men ja ni kanske fattar och gör ni inte de så är väl de bra kanske... höhö...

nej nu ska jag städa, hare gött... imorgon äre jobb som gäller och nästa helg Ramsjö och CABARE CUPÉN, JIIIHOOO säger jag bara, och då får jag äntligen träffa min andra hälft Proppan<3

Hörs Häj!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0