Ny vecka, nya möjligheter!

Oj dehär kommer att bli en minst sagt hektisk vecka, vet inte hur jag ska hinna med allt faktiskt...

Kan ju dra igenom lite snabbt hur jag tänkt att ajg ska kunna hinna med allt hehe..

Måndag: Jobb Ica 9-15 , Jobb Hemtjänsten 16-21 = Hinner inte så mkt mer, kanske packa lite.

Tisdag: Ringa umg, fixa lönepapper, skriva in timmar + skriva lönepapper. Börja flytta hem. Jobb 16-21

Onsdag: Flytta hem mer, fixa angeldon, stolar, vedpåse?, hink, kläder mm.. Jobb 16-21

Torsdag: Jobb 06.30-13.30 - fixa lite - Jobba 16-21

Fredag: Jobb 05.30-12.30 - Ställa klart allt inför angeltävlingen, hämta mört, 60-årskalas i Näsberg, vänta på Sofie, mysa :D

Lörsdag, Angeltävling Loossjön, massa skoj, fest :)

Söndag, Luuuugnt!

Ja de är min vecka de, plus massa annat som jag säkert glömt, hua hur fan ska jag hinna med allt ??


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0