Parthey!

Gårdagen var bra, började med att jag och pappa åkte till Ljusdal och hämtade min bakufulla mor, sen for vi till Järvsö på marknad, köpte mig 12 par strumpor och en ny navelpiercing! Tänkte köpa solbriller men hittade inga som dög haha.

Sen for vi hem till Loos, jag bytte om och dom började väl att dricka så jag blev helt enkelt chafför ner till Ljusdal igen, och jag velade hit och dit i flera timmar, men tillslut kom jag fram till att jag skulle dricka ändå... Men ack va jag ångrar mig hahaha!

Jaja var iaf med snällaste Jessie och vi röjde dansgolvet tillsammans med ett par gubbar och kärringar, jäklar va dom kunde alltså ;) sjukt kul! Dansade även med en galen jävel som jag inte riktigt vet va han höll på med? haha.. tror jag brände kalorier för en vecka igår, fyfan va trött jag blev.

Var typ nykter också så kanske därför allt inte blev så jäkla kul...

Tappade bort min nummerlapp, bra jobbat där..... Så jag fick inte ut jackan, men efter att ha berättat i 100 år exakt allt jag hade i fickorna så då fick jag ut min älskade jacka, yes!!!

Sen fick vi vänta på taxin i 35 år också, dryyygt! men tillsut fick vi skjuss av André iaf, tackar :)

Men de var iaf skönt att komma ut och få massa varma kramar av folk, helt underbart!

Trodde bättre om dig "vännen", men tydligen inte...
fuck you!?

Det är fult att ljuga, jävligt fult att ljuga.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0