2 år !

den femte maj tjugohundranio blev jag officiellt tillsammans med dig, det är idag två år sedan, helt sjukt vad tiden går fort alltså!

visst hade vi ett litet brake för några veckor sen, men de varade i cirkus två veckor, och på dom två veckorna läre jag mig så himla mycket och det var när du "gjorde de du gjorde" som jag verkligen förstod att de var dig jag ville fortsätta leva med, leva hela livet kan man aldrig säga, visst blev jag rasande när jag fick reda på allt som jag aldrig kunnat trott, men samtidigt var de då jag vaknade till och förstod att jag inte ville förlora de vi hade byggt upp. Men jag skiter faktiskt i vad alla säger, tycker och tänker, för de är mitt liv, hans liv och de är ingen som har nå med det att göra faktiskt. Finns de som är nyfikna och folk som vill förstöra, men var så god, try it...

Jag tänkte slänga bort de fina jag hade, en fin lägenhet som kommer bli underbar i sommar, den bästaste pojkvännen man kan hitta & sist men inte minst min bästaste vän.. Jag ville vara själv ett tag och de fick jag vara, men de var inte så "skönt" som jag trodde de skulle vara

Vi båda kom väl ut på lite äventyr, men insåg rätt så snabbt efter de att vi båda fortfarande tyckte om varandra och att vi absolut inte ville förlora varandra.. 

Så nu sitter vi här igen, i lägenheten med mat på spisen och kikar på tv under tiden och de är så himla skönt. Känner mig så trygg här, här kan jag göra vad jag vill, underbart!

Känns som en ny start och de kan väl bara bli bättre och bättre. Ska försöka lite smått ta tag i mitt liv och njuta av livet en smula då och då..


I Love You Alf Per Daniel Halvarsson!



Har också insett vilka idioter de finns i denna värld, jag brukar alltid ge folk flera chanser, men du har iaf fått din sista chans någonsin, du är död för mig & jag kommer inte att återuppleva dig igen.. aldrig.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0