Ledig dag!

16 maj 2011

Idag är jag ledig, det enda jag ska göra idag som jag måste göra är att gå på hundkursen som deär avslutning på idag, trevligt :) Eller ja måste, måste jag väl inte men jag ska..

Men iaf så har jag fått massa saker gjorda idag, har bla tvättat lakandet i sängen som var FULLT med hår från min hårande hund (som får sova i sängen ja!), sen har jag tvättat och städat bilen som också var full med hår och grus, hängt ut täckerna och filtarna, tagit hit grejer från pappa (igen, nu blir jag kvar, föralltid), diskat, varit ute och gått med busis och sen har jag städat upp lite här hemma, eller ja fixat efter att vi möblerade om igår :)

Satte upp en hylla ovanför tven, och vred och ställde upp hyllan som vi fick av Kina förra året, så nu ska vi få oss en liten datornhörna i tvrummet, så snart får de bli Ikea och köpa skrivbord + datastol, ska bli skönt med en stationärdator + högtalare så man kan spela mjuuusik riktigt ist för på bärbara datorn :)

Så roligt att göra om i hemmet, blir som en nystart liksom, vi har de så bra nu!

Vi behövde pausen för att inse att vi verkligen ska vara tillsammans, bo tillsammans och bygga upp livet tillsammans..

Nu ska jag ta reda på tvätten, och sedan tagga inför gymmet ikväll med baby, fyfan vilken träningsvärk jag har i armarna haha fyfan!


(c) Jennie Ericson

och Tack till Madelene som lugnade mina nerver lite hehe, men du skrev fel adress till din blogg så kom inte in på den, skriv igen så jag hittar rätt :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: madelene

varsegod jennie, ær lætt vært de nær de ær klart. slippa komma ihåg p-pillerna :)

2011-05-17 @ 20:11:29
URL: http://madelenekalsson.devote.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0