Lycklig faster!

Helgen har varit underbar, hela familjen har varit samlad, dvs mamma, pappa, peter, jag, daniel & isac, helt underbart!

Jag är så himla glad att vi alla kan umgås tillsammans och ha roligt, äta god mat och leva livet.

Ja, i fredags blev de lite film och mys hemma bara var även ute med Tilo, Eva & lilla-Lina i skogen så hundarna fick springa av sig, igår (lördag) så åkte först Daniel upp på Wilmars och köpte bröd och bakelse, muuums va gott de var, sen inväntade vi familjen som skulle komma på middag..

Men först var jag, peter & daniel barnvakt åt Isac och de gick jättebra, vi gick till Loosbagarn där mamma var och klippte håret hos Eivor, sen så sov han så sött nästan hela kvällen, där emellan fick vi mata, byta blöja och sånt som man gör med barn och myyyyste massor. Var så roligt att se Pappa & son tillsammans, så himla söta.. Knäppte även massa kort som så småningom kommer upp här också, men ska orka först he he he..

Ja och idag så tog vi först en lååång sovmorgon, jag gick upp först !!!! Sen så åkte vi hem till farfar och fikade lite, efter de for vi på Ica och köpte en Kaffe Perkulator (ÄNTLIGEN slipper man koka kaffe i panna när man ska ha) underbart! Sen for vi hem till pappsen som bjöd på middag, myste massa med Isac innan som skulle bege sig hemöver..

Sen har jag, daniel & tilo varit till stugan en sväng så han fick kuta lite, vilket han verkligen gjorde hehe.. Sprang ner i vattnet och hade de gött, så nu sover han så sött så :)


Neee nu ska jag ladda energi för en heeeel arbetsvecka som jag inte ser fram emot..

Måndag-fredag : Ica 9-17 varje dag
Lördag: Hemtjänsten 6.45-15
Söndag: Hemtjänsten 7-12 + 16-20
Måndag: Hemtjänsten 6.45-13.30 (tror jag de var)
Tisdag: Leeeedig
Onsdag: Ledig, sätta in p-stava (uuuuuusch har sett kanylen nu, är ännu mer nervös)
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Jobb
Söndag: Ledig

Ja nu vet ni höhö..


HEJ DÅ


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0