Ramsjö

Åh vilken underbar helg de har varit, helt nykter denna helg med, två helger nu denna månad, känns så himla kanon! Igår var de bara lugnt hemma, min svärfar var på besök, så vi åkte runt lite och kikade på byn, åkte till kyrkogården och kollade på våra nära och käras gravar. Sedan åt vi gos sallad som jag och darling tillagade, på kvällen kikade vi en sväng på eurovision och sedan kikade vi på film "Just go with it" tror jag den hette, riktigt bra film :D

Idag tog vi en redig sovmöra och sedan tog vi pärlan och drog till Ramsjö och min svärmor med familj och hälsade på, fick även med oss lite smått och gott bla fick jag två shjort/tunikor och sen fick vi tillbehör till vår hylla som vi har hemma :) fick god mat och sen for vi hemöver, hämtade även lite saker hemma hos mamma på vägen hem, tack mammsen<3 och sen köpte vi med oss pizza och åkte hem till pappsen och käkade :D

Är även SJUKT nervös för den 1 juni ska jag sätta in en p-stav, den är tydligen lika stor som en stor tändsticka :O och kanylen verkade ju vara rätt så Skitstor, är vääärsta nervös och börjar även ångra mig lite... Män män...

 äre någon som har p-stav och vet hur de känns eller?
om de gör apont, mkt mens mm ?

Men visst är de lite drygt när man är nykter en helg, vill ta de lugnt och bara vara hemma också tjatar folk som idiotas på att man ska vara fyllechaffis istället, dricker jag inte en helg så är anledningen till att jag vill vara HEMMA och ta de lugnt, vila och ja bara vara, då är liksom köra fyllon de sista jag vill göra.. Det verkar liksom vara en sorts lag på att man måste köra om man är nykter en helg, och då menar jag inte mig själv bara, liksom alla! Så tyvärr mina vänner läre jag väl säga sorry för att jag inte ställde upp, men verkade ju lösa sig för er ändå & ja jag hade en underbar "svennsonskväll".  Pöss!

harä bäst, nu ska jag kika på BB !


MItt finaste hjärta ! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: madelene

jag hade p-stav før 4 år sedan. de kænns knappt nær de sætter in den, ær typ som en pistol åsso skjuter de in den ;)

2011-05-16 @ 12:34:07
URL: http://madelenekalssson.devote.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0