Veckan som varit.

Ja men hejhopp!

Var ju ett klagoinlägg sist så nu tänkte jag berätta lite om veckan som vare och helgen som var.

På fredagen jobbade jag, as always, riiiiktigt roligt må jag säga! På lördagen rullade jag och Daniel till Rättvik och marknaden, fick med mig lite smått och gott hem bla en jacka, godis, hansband till Tilo mm :)

På kvällen drog vi upp till Tobbe och där var ju min BFF Simon och alla andra, trääävligt som sagt! Men sen skulle ju turkarna dra till Ljusdal och dissa oss, men då ringde min älskade pappa och erbjöd sig att skjussa oss, så snällt :) Så då följde i med, tyvärr SÖG de ju på krogen, typ inge folk hehe. Men fick iaf träffa min stupman jänniför och de var trevligt :) Sen var vi och käka som vanligt höhö, sen bare av hemmåt, blev stoppad av farbror politzaj också och allt var grönt, polisen tyckte att vi skulle åka hem och lägga oss efter att simon vare så dryg haha lite kul faktiskt.

På söndagen tog vi de mest lugnt och kikade på filmer eller ja vettefan kommer inte ihåg faktiskt.

Måndagen jobbade jag på htj, lovely! fick träffa mina favisar och sen blev de slappning..
Tisdag jobbade jag igen på samma ställe och fick träffa alla som ovan.
Ondag jobbade jag också på htj

Torsdag alltså idag har jag jobbat på skolan, haft 4-5an, wiho skitkul :D Hade läsförståelse och sånt skoj, fick även vara med när femmorna fick testa på "vi i femma" finalen, eftersom de var med i kvartsfinalen men tyvärr inte gick vidare då :( Men dom var ruskigt duktiga faktiskt, kunde ju mer än mig, pinsamt.

Imorgon får jag soooovmorgon, börjar inte förän 17 och jobbar till 21. men ska till lillagumman på posthuset och hjälpa henne att putsa fönster på förmiddagen, blir nog mysigt :D

Ne nu ska jag kika på tv och mysa med min sambo och vovve, nice..

i helgen blire luuuuuuuugnt, kanske en sväng till framelake eller nå, får väl an sii :)

Harä bäst!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0