Ziperall ...

jag beställde i böjran/mitten av mars en "onepiece" eller en kopia av den som heter ziperall.. De stod som en garanti att jag skulle få den senast 25 april och blablabla ... Så jag slog till och har väntat och väntat men inte Fan har den kommit än... De är över två veckor sen den Senast skulle ha kommit... Tycker de är sjukt dåligt att dom lovar ut att om man beställer senast ett visst datum så får man den senast ett visst datum också håller de inte de... Har även skrivit till kundtjänst och klaga men deras svar var "att de fått så otroligt mycket beställningar och så vidare" och ja visst de kan de ju fått.. MEN nu lovar de ut ännu en gång att om man beställer nu får man overallen den senaste 20 maj.... Men hur i h*lvete ska de kunna hålla de om jag skulle få min senast den 25 april och inte fått den än? är liksom 11 maj idag?

Dom är ju själva medvetna om att deras leveranser är försenade men ändå lovar de ut nya garantier...

Nej en fet tumme ner till ziperall.se som håller i detta....

Hoppas fan att jag får den snart och att den är så skön och beroendeframkallande som de lovar, annars skickar jag tillbaka dom och kommer inte att betala ett öre....

LESS!



Mina kommentarer ♥
Postat av: Jennifer

Just nu pågår månadens blogg på min blogg :D Gå in och kommentera så har du chans att vinna ;)

2011-05-10 @ 20:00:55
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0