torsdag.

endast en skoldag kvar till lovet, gud va skönt!! slippa allt! synd bara att en liten skitsak ska börja detta lov. förlåt för att jag finns och för att jag är ärlig och sa en jävla sak. om du ska bli skit sur på mej och bråka med mig för de så fine, då vet jag vad du går för. och dedär med att du inte litar på mej, för att jag sa en sak som egentligen inte är nått då får du väl inte lita på mej då. men skyll inte dina bråk och ursäkter på mej! *signe tack för att du finns och alltid är på min sida, jag älskar dig nu och föralltid bästis! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

men skit i den där. det är * som är töntig!

2008-12-19 @ 12:50:54
Postat av: signe

finns alltid för dej jennie<3

2008-12-20 @ 13:02:22

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0