onsdag.

ONSDAG.
idrott idag, vollyboll, kul! :D mitt lag ägde :D jag, jennie, jonna & sandra ;)
har även fått typ 1oo läxor -.- orkar inte.. även att jag måste sälja bingolotter i helgen,
eftersom lillebror är sjuk :/ hoppas att du mår bättre snart!
ska även på veteranmarknaden i helgen med mammi :D kul kul kul!
sen blir de väll till att göra läxor hela helgen -.- !
dampade med signe idag :D hon är bäst! :D <3
älskling var även här i morse, mys! saknar dej! <3
men nu ska jag sova, God Natt :D

* saknar mamma, pappa, peter & hundarna så mkt :'( <3 ..

Mina kommentarer ♥
Postat av: häj

sakna du inte mig :'(

2008-09-17 @ 08:59:10
Postat av: jännie

vem är häj ? skriv namn så jag vet så vet jag vad jag ska svara sen.

2008-09-19 @ 23:05:06
Postat av: Anonym

rasmus

2008-09-20 @ 12:56:46

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0