hm..

har duschat och fixa lite idag, alla andra är ute & fiskar o har kul men jag sitter hemma.. peter åkte nyss mot gävle, mamma jobbar & pappa ligger i soffan bredvid mig och sover, jippi vilken händelserik dag, lika värdelös som de flesta andra dagar om inte värre. då brukar iaf folk vara inne på msn men nu är precis 20 pers inne av typ 200, känns ganska värdelöst.. borde hitta på nått men vet tyvärr inte vad, ska nog göra mej lite kaffe nu och feta mig sen kanske ut en sväng ? skulle ju kunna hoppas på att någon kommer hit o hälsar på men vem skulle de vara? gud? omg, bajs!

vad händer ikväll? ska jag ha lika tråk då? imorgon blir de .. sveg? vet inte va mamma planerat! :p


sköldpadds skal, a tomt då.. (foto: jennie ericson)

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Ja! Du ska fan ha råd med dricka då! SÅ SPARA SPARA SPARA! :>

längtar sönder mig kan jag ju lova här å!

2009-04-10 @ 18:00:03
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0