helvetetsdag

tjabbaaa..

soppatorsk, daniel åkt kommer inte hem fören om 2 veckor, daniels mobil blivit stulen, kylskåpet trasigt, tråkigt, edda tjuvparad, mm, ja de förklarar väl allt, vilken jävla Skitdag!

inte nog med att jag inte kommer få träffa älskling på 2 veckor, nu är hans mobil stulen så nu kan vi inte smsa med varann på kvällarna.. vaffan har jag gjort världen för fel?! .. allt jävlas med mig nu. mår redan piss av att han är borta från mig och är ledsen jämt.. och nu detta .. vafan va less jag är nu :'( hatar äckliga jävla folk som kan vara så jävla fräck och ta mobil & plånbok som låg vid han när han sov? herre gud vilka jävla iskalla människor de finns, DÖ.

så ja nu kommer väl jag deppa sönder domhär två veckorna.. två jävla veckor utan sms & massa prat i telefon :'( FAN..

och nästa vecka är jag ledig, vad händer dårå? inget.,.

usch va jag vill bort nu, tänka på annat än att mitt liv är helt värdelöst när man sitter i dehär hålet.. ingen att vara med och alla är 100 mil bort och jobbar :( SKIT..

nu ska jag deppa sönder och gråta en skvätt innan de är sovdax.. bye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0