hälgen!

häj, sitter i ljusdal nu, helgen har vart hel najs, mest bara slapp och skön :) igår drog jag, daniel & mathias till ljusdal på eftermiddagen och hämtade jonna, sen blev de sladdning med bilar typ halva kvällen, sketa najs :) sen blev de upp tilla andreas och var social med han & simon :) sen drog jag o danne hem till mej & åt mackor med peter x) sen la vi oss och sussa :) när vi vaknade idag drog vi ner till backen, slalombacken då, eftersom vissa inte är så insatt ;) gick ner o prata med tobbe :) sen drog vi hem till han & sen åkte jag hem och sen blev de ljusdal, mathias var snäll och skjussa mej o jonna och då följde daniel med också så sen åkte vi hem till mig o kika på film :) sen åkte dom hem :) o då åkte jag upp till jonna sen gick vi/jag hem :) och nu sitter jag här o nördar! yey! byebye!

daniel cedenman, helt sjukt underbart! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0