jonna lund!

måste bara skriva en liten snutt om Jonna, för gud vilken pärla hon är!
har aldrig haft en komois som ställt upp så som du gör! du har räddat hela mitt jullov, fan va kul vi har hart fisen, du har ställt upp på mig typ varje dag, även fast du vart hos mathias, så du har åkt till mig ist för att vara med han som du egentligen kom för att vara med, SÅ gör en rikitg kompis! bra du är, helt sjuk att uppleva, helt underbart! :D tack kullebyttabusis för att du är bäst & inte bara är med killen hela tiden! :) <3



jag saknar dig! <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

menar du att jag inte gör det eller? :p

2009-01-05 @ 17:32:43
Postat av: jennie

har jag inte sagt! men om du tar åt dig, så gör du väl de :)

2009-01-05 @ 18:10:38
Postat av: Jonna

åååh blir ju helt rörd :')

kom en lite tår där ska du se.

Men du ska veta att du räddat mitt jullov med ;D

älsk i massor

2009-01-05 @ 23:38:50

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0