line dance



idag hade vi line dance på idrotten, det var roligt men kommer säkert få en väldans träningsverk under fötterna x) men de var roligt och jag ska fan köpa ett par cowboy boots tror jag, dom är så balla ^^ ett par vita vore najs. har även haft engelska & matte idag, trööök men matten går helt okej just nu tror jag iaf. ^^ ikväll kommer Daniel och får se om man kanske häver i sig ngn öl eller om jag skiter i de :) blir ju festis på fredag så funderar på att vänta ist :) men de blir väl mys ikväll då som är efterlängtat :) härligt!

mej <3 dej daniel !

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0