skolstart.

jajjemän nu är skola i fullgång igen, vilket jag inte tycker om :/ vi började igår och på eftermiddagen kom daniel & mathias till mej o jonna :) sen var vi först hemma hos mej och "förfestade" lite, sen kom även torbjörn och stefan :) sen drog vi upp på åsen till anna & helena, riktigt mkt folk och trevligt :) roligt att visa upp daniel för alla :D och alla var glad och efter ett tag drog alla ut och jag o daniel började dra oss hemåt :) när vi kom hem gjorde jag makaroner, som vanligt ^^ sen efter ett tag kom torbjörn och stefan igen och hälsa på ^^ sen drog dom hem och inte senare än 23.00 låg jag o sötnosen i sängen :) dukitga var vi! men vaknade imorse och hade riktigt jäkla ont i halsen och huvudet så då bestämde jag mig för att stanna hemma :/ sov till typ 11 sen gick jag, jonna, mathias o daniel ner på köpingen o åt pizza sen har jag vart inne hela dagen med samma personer, har tittat på film o myst :) men nu har dom åkt hem så nu sitter jag med min mamma i lägenheten och saknar bb! så underbar som du är, ja de finns inte ord. har aldrig träffat en kille som är precis som jag vill ha, festa, party men ändå lugn och mysig :) helt sjukt äntligen! underbart! hihi. men byebye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Daniel Halvarsson

Hallå inget om att jag fyllde 19 ;) fy fan fö deeeeeeeeeeeeeeeeej ;)


Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0