jobb & klippt mej

hejhopp pillesnopp.

imorse vaknade jag 7.30 eftersom jag skulle och klippa mej och hinna med de innan jag skulle börja jobba. resultatet efter klippning i tre ord. lugg, kortare & FULT.

började iaf jobba vid 10.00 folket började som vanligt rulla in redan vid 10.. fast de har vart rätt så lugnt ändå så ska väl inte klaga. även att frisören hade i 100 kg vax i min "fina lugg" så det såg ut som att jag hade ett kilo smör i min lugg = fult. så när jag kom hem duschade jag håret & ska väl fixa till de lite snart.

saknar min D, deppar ihop i bara tanken på dig & lumpen .. jag kommer dö, Bye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

ja tack själv, ja ni måste komma :D<3

2009-07-13 @ 20:57:54
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Haha va? Vad säger du? Vi är väl inge sjuk? ;P

Jaa! vi måste ses snart igen pruppis! <3

Miss you!

2009-07-14 @ 00:11:52
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0