praktik & saknad!

hej bloggish!
inte skrivit på ett tag nu, har haft fullt upp med praktiken och annat som är viktigare! :)
trvis iaf jätte bra på praktiken men blir helt slut på dagarna, så på kvällarna blir det mest mys med min älskade Daniel, som tar hand om mig som om jag vore hela världen, så jävla underbar! <3
gjorde även klart svenskan nyss, tråååk men nu är jag iaf klar, yes!
idag åkte daniel till elmia, typ 80 mil från lilla mej :( saknar honom så de gör ont :/ men han kommer ju iaf hem imorron natt och kommer hem till mej direkt såklart :) mysmys längtar sjukt mkt!

har även skaffat ett större akvarium hemma nu, fick låna av annika sålänge, så jag o mamma ska köpa växter och lite sånt på fredag :) och blir i ljusdal hela helgen eftersom jag ska jobba i djurhuset i helgen, gott med pengar :) plus att jag får vara med daniel som är bäst! ska nog åka hem till han i ramsjö en sväng också, har aldrig vare där så de ska bli spännande faktiskt :)

nej nu ska jag nog lägga mig i sängen, alldeles ensam, ha de bäst folket!

/ jennie ericson!


du är det finaste som finns, både på insidan & utsidan, du är sjukt bra! <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Har du ny kille gumman? Isåfall, fasen vad roligt! :) <3

2009-06-04 @ 12:41:18
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: emma

det finns bild på månad maj :D

2009-06-05 @ 16:52:21
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0