kvällen

kvällen har tillbringats hemma, skönt! :D bara legat och slappat :) börjar även bli jätte sjuk och de är ju alltid lite tråkigt -.- har haft ont i hela kroppen och halsen mm, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk tills eskilstuna nu :/ funderar på om jag ska gå till älsk ett tag och hälsa på han och dom andra. har nyss ätit gröt, gött! längtar tillbaka till ljusdal fast är ändå skönt att bara vara hemma och typ äta riktig mat osv :) nej nu ska jag dra mig mot tven och glo lite :D
nattii

*du tinar bort som snön på vägen, de är bara jätte, jätte lite kvar nu :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: jag

fattar direkt vem du menar, håller med, vilka idioter det finns.

2009-03-20 @ 19:20:41
Postat av: josephine

du vet att jag finns om du vill prata :) <3

2009-03-20 @ 20:20:29
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill inte vara kvar, hoppas jag tinat bort helt! :)

2009-03-21 @ 01:20:45
Postat av: jennie

du är helt borttinad så de är lugnt :) puss på dig :)

2009-03-21 @ 12:19:42

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0