VALBORG

valborgsmässoafton var helt underbar fast senare på kvällen blev den mindre underbar men eftersom jag fick träffa min partypinglor emma o emmelie blev allt super ändå :D full blev jag som alltid (: underbart folk var jag med uppe hos emmelie också, gick ner på näse en sväng, de SÖG.. tråkigt så gick hem o sov ganska på en gång..

tack alla för en underbar kväll !

ikväll blir de förhoppningsvis ljusdal, ska träffa mathilda som jag injte gjort på 100 år och vi ska nog festa lite med folk som festar, så hör av er om ni är i ljusdal dvs :D BYEBYE


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0