BARBRO BÖRJESSON!

God morgon!

Igår kväll blev det inget skrivande pga av jag kom hem typ 22.22 efter att ha varit på föreläsning i Hudiksvall. Vi fick lyssna på Barbro Börjesson, en ja "stor människa" inom hundvärlden. Hon är jätte duktig och hjälpa folk med deras problem och svarade på en hel del frågor som hon fick. Men det hon pratade mest var om hundens beteenden. Hon gick igenom hur hunden förändras och hur man ska hantera hunden från valp till vuxen hund.

Det var väl intressant, men de mesta kunde vi redan eftersom vi läser hund i skolan, och sen höll man på att somna hehe!

Idag ska vi ha hund hela morgonen, fick lite sovmorgon idag (a) Men ska iaf hålla på med avel och gener nu fram till lunch.. Efter lunch har vi Lena och mikrobiologi eller biologi, blandar alltid ihop dom.

Ikväll ska blir det nog zooombaaa hemma hos Joss, ska bli skitroligt hihi! Sen ska jag prata i telefon med min pojkvän som jag inte har gjort på två dagar nu eftersom han varit ute i fält :(

Men ha en bra dag så länge, byebye! :)


Snyggaste hunden, Renó.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0