LÖRDAG = FULLT ÖS! SÖNDAG = VÄRDELÖST!

Igår blev det partey med massa roligt folk, mådde toppen och fick äntligen glömma allt som hade med skolan att göra och jag njöt verkligen. Hände väl en del saker och blev lite missförstånd som inte alls var meningen men de var det enda som inte var bra denna kvällen. Det började i alla fall med att jag och Daniel satt hemma hos mig och väntade på att vi skulle bege oss upp mot åsen, Tomas kom även hit en sväng och sen gick vi uppåt. Så vi slog ner våra arslen hemma hos Carro och Sandra, men Sandra var inte där igår. Började dricka där då och de kom massa roligt folk och vid 10 drog vi ner mot Stadt, fick skjuss av Shelton hihi. Sen när vi precis ska gå in så märker Daniel att han tappat sin plånbok så han åkte och leta den och fann den som tur är..

Väl inne på Stadt så träffade jag på alla partypumor och pojkar och sen börjades det drickas för fulla muggar :D Hade även turen att Engmans kapell spelade igen vid midnatt så äntligen har jag hört dom live och dom är ju bara B Ä S T ! Jag, Jennifer, Jimmy och Daniel dansade, hoppade, skrek och sjöng, ägde hela dansgolvet helt enkelt ;)

Och här kommer lite fula saker som hände mer:
- Jag var präst, vigde Daniel & Daniel så nu heter båda Daniel Halvarsson Nilsson :)
- Jimmy var helt bestämd på att jag hade gröna linser ? :s x)
- Daniel fick vara med om en snusksak som jag och Jennifer (som tur var) slapp se.
- Daniel och Daniel mäte ......
- Nilsson bjöd in typ 7 pers in på krogen + drinkar, tack :)


jaa och mkt mkt mkt mer hände, tack för en kanon kväll alla!

Idag var iaf jag, Daniel, Mathias, Jonna och Elina ner på julskyltningen, jag köpte inte ett skit. Efter de så gick jag och Daniek upp till Åsa eftersom Mats (Daniels pappa) var där, så vi hälsade på lite :)

Ja och nu börjar allvaret igen och illamåendet och ångesten komma tillbaka... Jag orkar seriöst inte med skolan längre, nu är det för mycket och jag funderar starkt på att skita i allt.. Jag hinner inte, orkar inte och kan inte lägga ner mer energi på skolan än jag redan gör och det är vad som gäller nu.. Jag har ca 5 prov och flera uppgifter som ska vara klar innan jul.. Jag O R K A R inte... Bryter ihop för minsta lilla, mår kit dåligt och funderar starkt på att dö snart .... USCH.

God natt.

Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

men tack till dig som gjorde den bäst! :D fan vad roligt att jag kom in och allt, var verkligen lyckat alltihopa :) haha ja det var sjukt x) och vi var lätt bäst när engmans kapell spelade alltså ;) näe, fler sånna här kvällar vill vi ha! <33

2009-11-29 @ 23:07:21
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0