SKOLDAGS !

Hejhopp!

Har blivit dålig uppdatering i helgen, sorry för det men har gjort en massa saker så de berättar jag om nu.

I Lördags morse kom då Daniel hem, sen kom mamma och hämta oss och sen drog vi iväg till Bollnäs. Där jag handlade bland annat ett par leggings, ett linne, fiskar 2 nya Jens och 5 st skitsnygga Platys. mmm kommer inte riktigt ihåg va jag köpte mer haha! Fick iaf massa av mamma också, tack för de världens bästa! :)

Sen när vi kom hem (till Loos) blev det mest mys i sängen och städa akvariet. Sen blev det till att kika på Robinson Karibien, men jag tyckte att det var rätt så tråkigt? :s Tycker att de bara händer samma saker och att allt redan är så uttjatat, men de är vad jag tycker de.

I går så vaknade vi runt 10 typ, åt lite frukost och sen blev de mys i sängen igen, haha! Skönt att vara utvilad till veckan. Sen blev det Ljusdal med bussen på eftermiddagen. När vi kom till Ljusdal gjorde vi inte mkt heller, haha! Samma som vi gjort hela helgen typ? :p

Men men, snart är det skola som gäller igen, jag är inte de minsta pepp alls, fyfan för skolan. Ska iaf försöka få ihop så många som möjligt i klassen att gå till rektorn, för nu är de fan för mkt med allt... Får väl se hur det går, hoppas att de går bra!

Ha de bra, hörs säkert sen!
:* / J.E

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: haha jag vet x) christer heter han och han var på alla oss och pussa på oss och var allmänt jobbig! så jag sa till han att han var alldeles för gammal för mig men han fatta inte x) ja synd att du inte var med! <33

2009-11-23 @ 09:19:55
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Kan förstå att ni bara ligger i sängen när daniel kommer, det blir ju långa mellanrum mellan allt 'mys' ;) Haha. Kåtbockar! <3

2009-11-23 @ 14:27:09
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: haha ja som fan! ja men det måste vi göra :) kanske på lovet eller nå? :) <33

2009-11-23 @ 18:52:21
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: ja men det måste vi! :D <333

2009-11-23 @ 19:55:15
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0