GOD MORGON!

Vaknade för ett tag sen, har sovit grymt bra inatt med älsklingen bredvid mej, kan ju knappast bli bättre. <3

Så nyss hoppade Daniel upp och började göra frukost åt oss, jag blir grymt bortskämd när han är hemma, eftersom han gör typ allt och jag inget (a) Fast jag ska faktiskt göra mat idag tror jag, eller de kanske blir någon annan dag, hehe.

Idag ska vi iaf inte göra mkt mest bara mysa hemma och sen Kanske Daniels mamma komma så ska vi ut och fika lite och så, sen ska jag även ut på lite grejjer, vill inte -.- hehe!

Men nu ska jag käka frukost :D

HA EN BRA DAG FOLKET !
:*


Fin glaskonst på Björnparken i Orsa, sån björn vill jag ha!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0