ännu en skoldag!

gaaah allt pluggande tar luften ur mig, har bara lust att lägga mej ner och sova. vill kunna allt vi ska kunna, vill fatta vad jag har skrivit, vill vara bara lite intresserad iaf så jag orkar lägga ner intresse och energi på allt, men nej de går banemej inte! ska iaf ha prov i biologi imorgon, kommer nog gå åt ******** men hoppas på de bästa och att lena har vart jävligt snäll med frågorna.

men ialla fall, värdelös dag, började nere på klubben. hon vi skulle ha var sjuk = att vi inte hade nått att göra.. carina (vår lärare) passade då på att träna sin hund och vi kika på eftersom vi inte kunde göra nått. även att de spöregnade så man var lagom blöt och mysig till fotograferingen. men iaf så gick väl fotograferingen helt okej, jag hade med mig lilla fideli ifrån djurhuset, en sköldpadda, min favvo (a)

ja sen efter skolan har jga inte gjort mkt eller jajo lite, diskat, tvättar just nu och ja sen ska jag väl kika på idol och kändisdjungeln ofc! :)

även att min musbur Stinker jävligt mkt piss och bajs, ska nog kanske börja på att fundera att göra rent den snart kanske? får väl bli på måndag eller nått, kanske imorgon men tvivlar starkt på att jag har lust då ;p

men nu ska jag läsa lite, byebye!

*ibland är verkligen vissa personer inte som man tror, blir bara mer och mer besviken på sånna som dig. rikigt dålig stil och rikigt falsk kan man då vara, synd om en sån "fin" person som dig. tyvärr var du som jag anade ..


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0