måndag, blä!

hejhopp pille*pip*!

måndag = skoldag, fyfanken va jag Inte vill gå i skolan, mår ju dåligt redan när man vaknar och tänker på skolan.. fy usch och blä.. :( hade biologi, fattar Inget.. sedan jobba om indianer, och sen hade vi svenska men ingen lärare så jag drog hem och sen hade jag tänk att plugga, men nej de blev de inte.
måste fan ta tag i skolan nu sista året, men har INGEN lust alls :o jag brukar faktiskt göra ifrån allt så jag slipper sen men nu händer inget, inget... suger. menmen.

imorgon är det iaf studiebesök på Delsbo slakteri som gäller ;) hoppas att de blir kul, men kan ju inte bli tråkigare än att sitta och plugga så?
nej nu ska jag kika vidare och snoka runt i andras bloggar, nice :)

byebye people.

all min kärlek till det aboslut bästa i mitt liv, Daniel<3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0