Torsdag!

hej hopp !

ja nu kommer en sammanfattning av min hektiska dag med sjukt dryga & putta lärare.

Första lektionen började med småföretagande, fick tillbaka provet & gick G vilket jag är nöjd med eftersom jag inte tänker satsa på högre betyg i den kursen! Men kan ju i alla fall säga att den lektionen var dryg och att vår lärare är lite småknäpp.. Bara för att typ halva klassen gjorde alla uppgifter medans hon prata blev hon putt på oss och sa lite kaxigt "ja men va bra att vissa av er kan göra flera saker samtidigt" och ja typ pikade oss för att hon själv inte kan göra två saker samtidigt. drygast!

Andra lektionen hade vi Jens och samhällskunskap, var väl helt okej, sen var de lunch!

Efter lunchen hade vi Lena och jobbade med kroppen och skulle fylla i alla skelett delar, muskel delar o.s.v. var hur mycket som helst men de gick bra för mig och Jonna vi hann med rätt så mycket. (y)

Ja och efter de, alltså sista lektionen hade vi projekt och företagande... de gick ju som de gick och blev som de blev.. Började iaf med att vi skulle få se gamla projektarbeten, och sen sa läraren "ja ni får gärna läsa men ni får absolut inte gå här ifrån med dom!" ja så jag o jonna gick fram och hämtade ett ex och sen tänkt vi gå tillbaka till vår plats när hon plötsligt Skriker när hon står en halv meter ifrån oss "STOOOPP JAG SA ATT NI INTE FICK GÅ HÄR IFRÅN MED DOM, STANNA HÄR FRAMME" .. jag och jonna kollade på henne som om hon vore dum i huvet och gick tillbaka med arbetet. Alltså jag blev så jäkla irriterad. När hon säger "gå inte här ifrån" trodde såklart jag att hon mena lämna klassrummet, och om hon skulle säga till oss, måste hon skrika de rakt i öronen på oss, hade det inte varit bättre att bara sagt till oss. jävla kä**ing !!

ja de var min skoldag, haha.

skriver nog mer senare för nu ska jag äta fiskbullar och potatis. byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0