Grattis min busälskling!

Goddag allesammans!

Idag är jag heeelt ledig och då vaknade jag självklart jätteförkyld, verkligen jättedålig. Så idag har jag värvat alvedon, nässpray, snytningar, nysningar och de har gått åt en hel del papper.

Men i alla fall så glömde jag helt bort att skriva Grattis till mitt lillhjärta som fyllde ett halv år igår, tänkt av tiden går fort! Så Grattis my sweetheart Tilo på 6 månaders dagen!

Han mår iaf bra, är dock sjukt busig och livlig än, iaf när han är med mig, annars verkar han vara grymt mycket lugnare när jag inte är med ...!

Idag ska vi bara busa på och tat lugnt, kylan ute gör oss deppiga och ist peppiga på att stanna inne, hihi!


men nu såt han och gnäller som en kossa, så läre väl leka lite med han så han blir lugn..

Höres senare kanske. Byebye!





nu ska vi skriva julkort :D


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0