HAPPY!!

Hej alla, nu kommer jag med en minst sagt rolig nyhet!!!

JAG vann tävlingen hos Linda-Pauline som jag skrev om här om dagen, gud så glad jag är nu! :) De jag vann är en fotografering av mig själv, 5 st högupplösta bilder av de hon knäpper och de ska blir jätteroligt :) Hon knäpper så himla fina bilder så de ska bli jätteroligt!! Nu ska bara fega jag våga "modella" bara, haha...

En julklapp i förskott tackar man ju inte nej till och absolut inte hos denna fina tjej! :)

Gå in på hennes blogg och kolla in hennes bilder, sjukt fina!!

Åh va roligt, nu ska jag äta massa pannkaka och ringa mamma och skvallra :D Haha!

Byebyee!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Vad kul att du gillade det :) Ska posta det så fort som möjligt, har du otur hinner det inte fram innan jul. Hoppas det är okej! Men jag postar det imorgon så har du tur så :)

2010-12-20 @ 18:43:15
URL: http://lindapauline.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0