Julmys hemma!

Ja då var skinkan inne i ugnen färdig gratinerad, apelsinerna är färdig pyntade och Daniel står och gör köttbullar, gud va underbart!

De doftar nejlikor långa vägar och julmusiken spelas på högsta volym och imorgon ska jag inhandla de allra sista julklapparna till pappa, farfar & mormor..

Sen är Julen välkommen hem till mig och min darling + lillbusen!

Imorgon är de jobb som gäller för mig, 06.45-15.00, Tilo ska då vara hos Faster Susane och kusriner Emma och Elin, hoppas att han är snäll mot dom haha..

Gud va bra jag mår, allra bäst om jag vågar säga de... Förutom min förkylning & ryggvärken som tar kol på mig.. Men vad gör lite förkylning och ryggvärk i denna värld. Tänk bara på alla hemlösa och fattiga personer som lever på denna värld. Nej jag har ett underbart liv, med underbara vänner & en helt underbar familj!

Med de fina orden vill jag avsluta att säga att ni ska ta hand om varandra, en dag kanske inte din allra bästa vän, någon familje medlem eller någon som du inte pratat med på 100 år men ändå älskar av hela ditt hjärta inte finns i livet eller du själv... Så ta vara på varje sekund du lever & berätta för dom du har i din närhet att du älskar dom...

/ Jennie


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0