Ny dator + alkoholmätare!

God kväll eller va de nu är..

Min förkylning är exakt desamma som tidigare idag, baaaajs, jag som ska jobba imorgon, icke bra!

Ska snart käka pizza, mööms!!! Sen ska jag kika på vår nya dator som min älskade pojkvän införskaffat + spel + vår alkoholmätare som kommer att användas FLITIT dagen efter när man ska fara hem till skogarna..



Jag blir gaaaalen, galen på dig!! Klarar inte ens av att seét.... Förstår inte hur du så snabbt kan bli så jävla dryg haha! Så jääääävla dryg, irriterande och fjantig helt enkelt, hahaha men ändoch skrattretande.... Usch, nej nu vill jag ha positiv energi & positiva tankar så återgår till köket och min trogne pojkvän!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0