SISTA DAGEN I SKOLAN = TOPPEN

Sådär, då var sista dagen i skolan avklarad, nu har jag praktik i 12 veckor så kommer inte tillbaka till skolan förän vecka 18, känns helt klart bäst! :D

Idag gick jag upp till skolan, först hade vi samhälle, det var faktsikt intressant och jag och Cicci hade lite andra åsikter än alla andra, hehe!

Sen satte jag och Sofie igång med att fixa de sista till mässan och pratade med lärare och rektorn, duktiga vi! Så nu är de mesta som vi kan fixa klart.

Måste bara berätta, HAHA. När jag, Cicci och Sofie stod ute så kom de tre killar från grusk/KY som stod och viska och tittade mot oss hela tiden så vi undrade vafan dom höll på med, sen kom de fram till oss och sa..
Han: Hej, jag skulle undra om ni har tid några minuter?
Vi: Öh ja?
Han: Ja jag undrar om ni skulle vilja byta något mot denna keps?
*han tog fram en knallorange keps, typ jaktkeps & var seriös*
Vi: Öh va? xD
Han: Ja, jag skulle undrar om ni skulle vilja byta den här mot något, vad som helst?
Vi: Öööhm, haha ne vi har inget att byta emot.
Han: Är det helt säkert, den har ju fin färg och den är i fint material blablabla.
Vi: Njaee vi är inte intresserade
*han gick iväg*
Vi: HAHAHAHA SKÄMTADE HAN ELLER?  x'''D


Sjukt kul kanske inte låter kul, men kul som satan var det xD




Mina kommentarer ♥
Postat av: It´s you and me baby !

Hej ! Har bytt blogg, kika gärna in på denna :)

2010-01-23 @ 11:57:32
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0