ÅSKA & KÖRKORT

JAG KLARADE KÖRKORTET IDAG! Fyfan va skööönt!

Jag och han jag körde med pratade om hamstrar hela vägen, haha jag höll på åh dö av skratt när han berätta om sina haha!

Förutom körkortet då så har det åska tamefan Hela dagen och då skojar jag inte, helt galet! Började i morse vid 6 ungefär fy va de åskade och sen har det åska med jämna mellanrum hela dagen och även nu! Tycker inte alls om åskan men ändå är det mysigt på nå sätt :')

Nej nu ska jag dra mig ut i bilen och köra en sväng, undra vart man ska åka ja ... :)



Jag är så mycket bättre än dig och de känns SÅ  S K Ö N T !


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0