FÅGELSJÖ & FÖRSTA DOPPET

Puh va varmt det har varit i helgen!

Igår var jag och familjen på 111 års kalas i Näsberg, först var jag o D till Ljusdal och jag shoppade lite grejs (a) Bland annat ett linne och ny foundation (y) Behövdes!

Vi firade i alla fall min mormor Stina (80 år) kusin Eva (30 år) och kusinbarn Emilia (1 år) hade riktigt trevlig och otroligt roligt att träffa släkten igen, har verkligen världens bästa släkt, så himla snälla och glada allehopa!

Det var i alla fall otroligt, äckligt varmt där, jag svettades överallt och då menar jag verkligen överallt också! Men de gjorde väl inget, alla var väl lika äckliga och svettiga så ingen sa nå ;)

På kvällen drog jag och D vidare mot Fågelsjö där vi skulle ha en mysig kväll i stefans stuga, dit kom mycket roligt folk och en och annan snuskgubbe! Men hade en otroligt mysig kväll med grabbarna och Jennie :)

Tog även mitt första dopp igår, jag och Simon simmade omkring i vattnet och garva haha! Simon är så jäkla klockren, du skulle bara veta va han säger hahaha så j*kla kul xD

Fick ju även veta en och annan sak och jag säger bara HaHa LoL!

Men nu ska jag väl väcka min så kallade pojkvän för typ 100 gången ikväll :S Har sovit sen 5 kanske...


Mina kommentarer ♥
Postat av: Joachimfatima

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 10:47:42
URL: http://joachimfatima.blog16.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0