FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

FYFAN VA JAG ÄR BRA!

Har inte blivit nått bloggande denna vecka eftersom jag har haft minst sagt fullt upp med att umgås med klasskompisar och andra roliga människor. Tar en snabbgenomgång..

Tisdag: Åkte till Furuviksparken tillsammans med klassen, åkte karuseller och drack cider på "stranden" med gött folk innan tågresan hem mot Ljusdal och Beach Party på Stadt :D KING kväll trots förseningar o skit.

Onsdag: La gräsmatta på skolan, ångrar de rövmycket eftersom jag lev JÄTTEsjuk efter de..

Torsdag: Åkte go cart med klassen + skogs och fikade hos Lena, drack någon cider på kvällen (y)

Fredag : S T U D E N T E N !!! Hände en hel del, fick massa fina presenter av nära och kära <3 TACK !
Krogen på kvällen, glömde plånboken + studentpasse hemma i loos (Y) BRAJOBBAT klantarsel Jennie (y)

Fredag kvällen var sjukt bra, höll på att böla ihjäl mig när jag skulle säga hejdå till min Cicci :'( Men de gick över efter En lång stund haha! GALET.

Tack för 3 underbara och absolut mindre underbara år klassen, kommer att sakna vissa av er sjukt mycket!


Jag, alla bilder på min var skitfula ;(


Fick min älskade önskade Hälsingering i Silver av min familj :D


Min skylt :D


Fick gå upp på scen för att hämta ett stependium, en hundbok och såhär stod de i den ..

:D


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

Grattis kusin, hoppas det var en dag du sen kommer glömma, tråkigt att jag inte var där och såg dig springa ut och få ge dig en kram. men kan lova att du fick en brain hug <3 så stolt över dig :)

2010-06-13 @ 15:18:48
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0