Såhär känner jag...

Tog just bort föregående inlägg med tanke på lite olika saker. Men står fortfarande fast för de jag skrev men var väldigt väldigt väldigt arg, besviken och förvirrad när jag skrev de. Läste inte ens igenom de nu och kommer inte ihåg va jag skrev kanske lika bra?

Jag ville bara få ur mig all frustration, och ja jag kanske har överreagerat idag, en hel del också, har fan gått och grina hela dagen då och då, har inte haft någon att prata med heller så då läker allt ut i bloggen, suck.

Men de är bara att "gilla" läget, tyvärr, jag kan tyvärr inte trolla och de kan ingen annan heller vitt jag vet ..

Men de värsta var väl att allt läkte ut på facebook, de som var de värsta och omognaste jag varit med om tyvärr, tycker de är ett ganska stort behov av uppmärksamhet om man gör nå sånt, men ja de är väl va jag tycker de kanske.

Ordet jag kommer att Banka in i huvudet för några dagar, veckor, månader, år är i alla fall ordet STÖD.

Stödet för min bror, som egentligen inte vill något av detta, han kommer jag att ge mitt stöd, allt stöd han kan få behöver han och han kommer få de till 100%.

Självklart kommer jag även ge stöd till min familj som detta kom som en stor chock för... Jag själv kommer väl också behöva stöd som jag redan märkt, men vi får väl se hur de blir med de..

De drygaste är den ständiga frågan hela jävla tiden, för de är Mig alla frågar hela tiden, kan inte ens vara inne på facebook i mer än 5 min så har jag redan fått två chatt-medelanden...
Varför ens fråga om ni redan vet? Står de så, så är de väl så, förstår inte att folk är så jävla dryg jämt... Sköt er själv och skit i andra..

Tror fortfarande inte att de är sant, vågar inte inse, vill inte inse, kommer nog aldrig att inse..



Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

nu hänger jag verkligen inte med. vet att du skrev att man inte skulle lägga sig i andras saker, men seriöst känner mig lite handikappad när jag inte hänger med om vad som händer i kusinvitamins liv <3

2010-11-14 @ 12:55:41
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0