Jävla mage!

nu är jag inne på 4de dagen med magont, kan inte sova på nätterna för de gör så jäkla ont och vaknar av smärtan... Trodde först att de var nå skit som går över bara men nu börjar jag lessna, kan inte äta nå för då får jag gööööront i flera timmar efter, kan inte sova för de bara värker, vafan ska jag göra :( Har testat olika tabletter och nej ingenting funkar.... leeessss....

och att du gör som du gör blir ju inte bättre heller, herreguud vad har jag gjort för att få gå igenom dehär egentligen?! Året 2011 må vara de värsta jag haft i hela mitt liv, usch hoppas de går över med en klackspark!!

Ja äre slut nu eller? ne de kommer mer höhö. Jag sitter och funderar på vad som händer idag ? Eftersom mina "planer" spricker hela tiden och är fan inge sugen på att dricka heller när jag har ont i min jävla ballong så känns de ju rätt så surt... blir galen :'/

ja men god morgon föressten.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0