Jobb!

Sista dagen på Ica nu på en vecka eller nå, ska jobba veckan efter påsk igen och nästa vecka är de hemtjänsten<3 som gäller, men bara 3? dagar eller nått, eftersom de är påsk vettö, och jag vill inte jobba nå i påsk, men tog iaf på mig påskdagen, och ska höra om dom har nå på påskaftonskvällen åh! gud va jag saknar hemtjänsten såfort jag är borta där ifrån, ett jobb som är mysigare och har bättre arbetskamrater får man leta efter, helt underbara hela högen!

Men ja idag börjar i alla fall helgen, skönt! Denna helg ska jag vara lugn, tror till och med att jag kanske blir nykter hela helgen, kan ju behövas eftersom jag inte minns sist jag var nykter en helg, kan ha varit i januari/februari, så ja de kan vara lite dax med de...

Så de blir nog en vit eller kanske grå helg hehe, ska iaf ut på massa promenader med Tilo och Daniel om de blir fint väder, sen kanske de blir nå grillning på kvällen med musik och gött folk som de lät, men då läre de ju knappast bli nyktert! Men men ja de märks väl, lite sugen att följa med mamma till Sundsvall och Ikea på söndag åh så kanske ska hålla mig nykter ändå, hehe...

Men nu ska jag borsta tänderna och lite sånt innan jag ska ta bena och gå upp till farfar som nog sitter och väntar med kaffepannan i högsta hugg, men vi hörs nå!


Justja beställde ju en Onepiece för ungefär en vecka sen, och nu är den på väääg, snacka om att jag längtar, underbart! :D En blårandig, snyggt!


Sen kanske jag väl säga att de är roligt att så många börjat läsa min blogg sådär huxflux, undra va de är för intressant ni är ute efter nu då eftersom de stigit med fler än 10 pers ibland upp mot 20 pers om dagen om man jämnför med för 2 veckor sen, trävligt antar jag..

P & K / jke


jag & lillhjärtat på julafton


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

Jag vågar inte hoppas allt för mycket, det gör ganska ont att bli besviken fast man på något sätt är medveten om det. konstigt det där!



Hörre du Jennie, klart jag bryr mig, som du skriver vi har gått igenom en hel del negativt, men innan det var det bara en massa positiva grejer och varför inte fokusera på det? :)

det sjuka är att man gång på gång blir så besviken och sviken av dom man alltid hoppas ska finnas där, ens så kallade vänner, men ändå väljer man att gå igenom det om och om igen. det är för att vi är god hjärtade Jennie, vi ser det bra i dom innan dom själv visste att det fanns. <3

2011-04-15 @ 16:21:53
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: emma

Det hoppas jag verkligen också. ja det skulle vara kul att träffas snart, jag kanske kan få komma och hälsa på någon gång skulle vara kul <3

2011-04-15 @ 21:25:28
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: emma

De hoppas jag verkligen också. ja vi måste verkligen träffas snart, Jag kanske skulle vara kul att få komma och hälsa på någon gång. <3

2011-04-15 @ 21:28:03
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0