summerfeelings!

sommaren närmar sig med stormsteg, nu är de inte alls många snögögar kvar på marken, underbart! De har gått så himla fort nu på slutet vilket jag gillar!

Dock gillar jag inte att isarna är osäkra så de inte blir någon angling för mig detta år på påsken, gillas Verkligen inte eftersom jag gjort de varje påsk sen jag föddes :( tråkigt! Men men nå ska man väl kunna hitta på, vet iaf att min älskade vapendragare Sofie kommer hit på långfredagen, sen på påskdagen blir de Ljusdal och älskade Engmans Kapell, love it!

Ja iaf, så for jag, mamma & Daniel till Birsta i söndags för att gå på Ikea och shoppa lite kläder i Birsta City, köpte faktiskt inte så mycket, en kötthammare på Ikea, ett par shorts, en blus & ett par solbriller på Gina, en "kofta" på ja någon affär kommer inte ihåg vilken men äh, sen köpte jag nog inge mer tror jag, eller jo en bilklädsel som jag ska ha i min bil som jag ska hämta hem idag eller imorgon :D wiiho!

Men de känns som att de kommer bli en bra vecka, den har iaf börjat bra! Igår efter jobbet var jag på hundkurs med min lillevän, de gick jättebra, igår tränade vi på hantering, att andra ska kunna hantera honom vilket gick kanon, sen tränade vi lite på inkallning vilket också gick bra, "sitt stannakvar" gick också kanon och att gå fint i koppel utan att kolla på andra hundar och de gick också bra, ja typ sånt vardagsträning bara :) KUL!!

Idag är jag ledig fram till 15.30, härligt, Så idag tänkte jag få lite gjort som aldrig blir annars, vilket är tvätta, ringa bilmetro, städa upp i rummet och ja lite sånt :)

Imorgon är jag ledig hela dagen, härligt, men ändå trökigt... Men kanske far och hämtar bilen imorgon då eftersom jag jobbar idag, får Daniel skjussa ner mig höhö.. :) är lite nervös, fattar ju ingenting av sånt som har med bilar att göra, va man ska skriva på för papper, vilka försäkringar man ska ha och blablabla... ?

Nej men fan nu orkar jag inte skriva mer, ha en förjävla trevlig påsk hörreni!


Detta köpte jag på Gina, vet att de blev aslitet men skitsamma.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0