♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Ja vad är kärlek?

Kärlek är så mycket mer än att ha ett förhållande med någon man älskar.. Kärlek för mig är min mamma, min pappa, min lillebror, min pojkvän, farfar, mormor, släkten, Tilo och mina vänner.

Kärlek kan vara någonting som är bra, men samtidigt någonting som kan skada en person så hima mycket. Ne jag vet inte riktigt vad kärlek är och för tillfället och sedan några veckor tillbaka så har jag inte tänkt så mkt på kärlek, har inte varit på de humöret och därför är det mycket svårt för mig att berätta vad de är..

Så nu ger jag upp, kärlek är vafan som helst, himlen en sten förhållande blomma hund telefon, ja tamefan allt.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0