Livet är en dans på rosor

Taggigt och jävligt ibland!

Man får höra mer och mer för varje dag som går,
det är något nytt varje dag..
Rykten som går, som pågått i flera månader..
Har dock frågat personen som allt "kom ifrån"
och fått reda på sanningen? Men vad gör de egentligen?
När hela jävla falska äckelbyn ändå "vet hur de är"...
Lögner hela jävla tiden, hur kan du?
Hur kan du göra såhär mot mig, mot oss ?
Jag önskar att jag kunde berätta för alla er hur jag egentligen mår,
hur jag egentligen innerst inne önskar att jag bara kunde
lägg mig ner och somna in, utan att jag ens funnits.
Utan att någon skulle minnas mig, ens vetat att jag funnits.
För jag orkar inte höra allt skitsnack, alla rykten & allas frågor.
Men ord finns inte, de finns inte ett enda ord som försklarar hur jag mår,
och ingen jävlel vet ens hur de känns och kanske tycker att de är "en skitgrej"
men de tycker inte jag, för ni har Ingen aning, ingen jävla aning...
Hur många gånger i mitt liv jag verkligen velat dö, bara försvinna.
Hur många gånger jag önskat att jag aldrig ens föddes,
för att plågas av denna värld vi lever i är fan ingen människa värd.
Känns som att jag kämpar och kämpar för att allt ska bli bra,
eller iaf bättre, men vad jag än gör blir de bara fel.
Alltid är de fel, alltid är de skulden som du bär på som kastas över på mig..
Nej just nu är livet jävligt hårt, de kommer bli bättre de vet jag, men när?
Om de kunde komma en dag när någon sa någonting positivt,
eller bara att någon sa "Du är så jävla stark" men de kommer aldrig,
istället får man höra att allt bara är en skitgrej, att man inte bryr sig.
nej nu orkar jag inte skriva mer, blir ju inge bättre ändå. ...

"Det är Nu jag behöver er som mest," men vilka finns egentligen?
Vilka vill jag ska finnas? Vilka bryr sig och vilka förstår?

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0