Party tonight!

dagar rullar på, om de blir bättre eller sämre vet jag egentligen inte! Men känns iaf som att man är en människa litehalft igen!

Ikväll är de iaf 20 årsfest som står på schemat, jag och Sofie ska åka från Ljusdal tillsammans och jag hoppas verkligen att de blir en kväll som blir grym och HELT utan problem, för då vet jag inte va jag ska ta mig till...

Fick iaf jobba igår och de gick bra TROTS att jag försov mig (jävlaklockjävel), körde fast med bilen = kom Ännu mer försent och blev hämtad av bästa Ylva! Fyfan vilken dag, men den slutade iaf i Ljusdal med mamma och Tilo, underbart!

idag har vi varit in på köpingen, handlade ett par nya byxor, smink, lösnaglar, ny näspiercing (får dock inte ut den jag har nu så vettefan va jag ska göra), ja och lite annat smått och gott!

Satte nyss potatisen på spisen för iag blir de damdamdammmm PÖLSA, fyfan va jävla gott!!! Sen blir de cider, grogg och tequlia för fulla muggar! :)

Men nu ska jag försöka göra nå åt kråkboet och lösögonfransarna som tydligen hamnade lite fel eftersom de sticks som FAN i öga... Byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0