Vilken dag!

Denna dag har varit en jobbig dag för oss alla här i Loos,
begravning för alla byns vän, vännen som alltid spred glädje!
Jag har jobbat på ica idag, så kunde inte gå på begravningen,
eftersom jag lovade sen en månad tillbaka att jobba.
Innan begravningen kändes de ändå bra,
för jag verkligen hatar begravningar, men nu "ångrar" jag mig.,
jag hade så gärna velat varit där, men nu är de som de är.
Och jag kommer iaf att åka till stället du somnade in på
och tända ett ljus, lämna en blomma, fälla en tår och tänka på dig!
Tänka på dig som den underbara person du var,
alltid med ett leende på läpparna, alltid pratat och varit social!
Vila i Frid nu Per, kommer aldrig att glömma dig! <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0